MY SUMMER MORNING ROUTINE


Pozdrav svima!
Ne sjećam se kada sam zadnji puta radila neku rutinu, tako da je to današnja tema posta. Naravno pošto sam sada na moru imam neku malo drugačiju rutinu nego dok sam kod kuće, tako da se nadam da će vam se svidjeti.


...

8:30 Većinom ustajem između 8 i 9 sati jer volim to jutarnje vrijeme pogotovo na moru. Ujutro kada se probudim prvo volim otvoriti prozor (krovni koji je iznad mog kreveta) kako bi svjež zrak ušao u sobu. Onda kao i svako jutro uvijek provjerim društvene mreže, odgovorim na poruke i snepove i idem obaviti higijenu.

9:00 Oko 9 sati dolazim na doručak u kuhinju. Kada sam na moru volim jesti nešto laganije za ručak tako da za doručak jedem malo više. Rijetkost je da dođem doručkovati da su svi budni tako da sam ja jedna od prvih koja to obavim, moja mama je također jedna od prvih koja se probudi tako da većinom doručkujemo zajedno. Poslije doručka odlazim natrag u sobu se odjenuti u ono što planiram nositi danas, najviše volim nositi neke lagane kratke hlače i neke lagane prozračne majice tako da je to ono što se većinom od odjeće i nalazi u mom koferu.

9:20 Oko pola 10 se ostali većinom bude, tako da ja, moja mama i seka znamo iskoristiti tu priliku i otići se prošetati ujutro. Volimo otići do obližnje tržnice i kupiti neko svježe povrće i voće koje mislimo uzeti na plažu. Također se znamo prošetati po gradu i malo razgledavati kao i kupiti neki suvenir ili razglednice. Dok se vraćamo znamo otići u trgovinu i kupiti ono što nam je potrebno.


10:00 Kada su svi već budni, eventualno moj mlađi bratić, znamo se dogovarati kada idemo na plažu i te neke stvari. Ujutro većinom idemo moj brat, bratić i ja na plažu koja je udaljena svega 5 minuta hoda i na kojoj nema gužve, to je kao neki gradski mol kod kojeg su složili malu plažicu. Na plažu uzimamo samo ručnike, kremu za sunčanje i maske za ronjenje jer nam je kuća udaljena 5 min i nema potrebe da uzimamo neke druge stvari, uz to najvažnije uzimamo barem jednu bočicu vode jer ne možemo piti morsku vodu (to se zna).

11:00 Na toj plaži se ujutro ne zadržavamo puno nego se dođemo "brčnuti" na nekih sat vremena jer je poslije 11 sati jako vruće i ne preporučuje se biti vani u to vrijeme, a i ta plaža je samo mol tako da nema hlada. Kada dođemo doma prvo volim skinuti mokri kupaći i staviti ručnike na sušenje, a onda ići pojesti nešto malo, a to je npr. neko voće ili nešto što mi se svidi u tom trenutku (inače, mi ručamo oko 14-15 sati, tako da hahah). Kasnije najčešće odmaram, gledam televizor ili se družim sa bratom i bratićima.

12:00 Oko 12 sati je otprilike gotova moja jutarnja rutina, ali u to vrijeme se još odmaram i ništa ne radim :)

...


Došli smo do kraja posta. Preporučujem vam da uživate u ljetu i pustite mozak na pašu, jer to je jedini dio godine kada to zaista i možete napraviti. Kakva je vaša jutarnja rutina? 

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com









Broj komentara: 46:

  1. Predivne fotografije! I moja jutranja rutina je takva.

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post! Ja,osobno,cijeli sam dan na plaži,ali plaža u mjestu kojem ja ljetujem je vrlo dobro zaklonjena tako da nema opasnosti od sunca.Također,isto jedem više ujutro,ručak praktički mi i ne treba,a večera je onda vrijeme kad baš jedemo.Inače,fotke su divne! Gdje točno ljetuješ? :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Ljetujem na Murteru :)

      Izbriši
  3. Jako zanimljiva rutina. Kod mene je dosta različita, a i sve zavisi gdje idemo na more i koliko smo udaljeni od plaže. Inače, super su to slike ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike su premoćne, mnogo mi se sviđa rutina, na trenutke mi se učinilo kao da sam i ja tamo, odličan post zaista, obožavam čitati rutine <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozav da citam rutine,a tvoja je super.Odlican post,volela bih procitati i tvoju popodnevnu i nocnu rutinu!❤

    Spa time->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Diiivne fotkice Petra! *----* Ja ujutru ne idem na plažu jer spavam do kasno (loša navika, znam), ali sve ostalo radim. ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne su fotke, prave morske 💙💙! Divna rutina, obožavam ovakve postove 💙💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotografije su prelijepe. I ja imam kuću odmah do mora i ne mogu zamisliti da na plažu nosim robu prečudno mi je hahah. U svakom slučaju lijepa, opuštena rutina.

    felizhanna.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim da ću još mali milion puta ponoviti koliko ja tebi zavidim što ti je more blizu. :D Šalu na stranu, blago tebi. I svaka čast na predivnim slikama. :)

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post! Slike su zaista predivne! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post i predivne fotografije!
    Kao i ti, na moru volim da ustajem ranije, ntako da sam već oko osam na nogama. Ako su svi i dalje uspavani, onda volim sama da prošetam do plaže i malo se okupam ili bar odem na bazen (ako hotel u kome smo ima bazen) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se razumijemo ;) Hvala ti na komentaru!!

      Izbriši
  12. Meni jutro pocinje oko 10h haha.
    Stvarno zelim iskorisiti rasput za nesto korisno ali sam jako umorna od svega.
    Jako mi se dopada deo kada si napisala da setas, to je jako lepo pogotovo sa nekim iz porodice! :)

    Novi post, pogledaja ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja obožavam ići na more ujutro. Sve bude mirno i tiho, ma predivno. Fotke su super. Sjajan post!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  14. Moja rutina trenutno je slicba,jer sam konacno na moru i ja volik jitarnje brckanje 😃

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. What a nice place. Your pictures are great. Do you want to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  16. Veoma produktivna jutarnja rutina. Ja sam više tip osobe koja ustaje u vreme kada se završi tvoja jutarnja rutina tako da ti se divim šta sve stigneš obaviti za o vreme ♥

    Konačno novi post na mom blogu Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  17. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Rutina ti je veoma zanimljiva.Sto se budjenja tice,ja sam veoma velika spavalica,pa se leti probudim negde izmedju 11:00/11:30.

    Novi post na andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Odmori se sad kad možeš :)

      Izbriši
  19. Odlican post, prelepe fotografije! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlican post ♥ jako mi se svidja tvoj blog!
    Da li bi mogla da pogledas moj? Relativno je nov i treba mi malo podrske, unapred hvala!
    https://teodoram240403.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  21. Hello dear, amazing summer pics. It is great.

    And maybe we can follow each other. Just let me know, follow me and I can follow you back.

    Have a beautiful day dear!

    My blog is www.elizabethlore.cz

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.