WHAT'S IN MY BEACH BAG?

8/09/2017

Pozdrav svima!
Nadam se da uživate u ovom lijepom vremenu, barem ja..:) Ovih dana uživam na moru, tako da sam odlučila podijeliti s vama što se to nalazi u mojoj torbi za plažu.

...

Inače, moja mama nosi onu veliku torbu za plažu tako da ja nosim svoj ruksak jer ne volim kada kod nje zagubim neke svoje stvari pa ih pola sata moram tražiti po njenoj torbi. Ja nosim onaj već dobro poznati backpack u koji mi stanu sve stvari koje su mi potrebne.

...

Prvo i najvažnije što se nalazi u mojoj torbi je krema za sunčanje. Mislim da nitko ne smije otići na plažu bez kreme za sunčanje jer postoji rizik da se opečete i da ne budete dobro, tako da je svakako uvrstite. Ako ste tek kratko na moru onda vam preporučujem da imate kremu sa nekim velikim zaštitnim faktorom. Ja sam i inače tamnijeg tena i volim se sunčati i kupati, nikada se nisam opekla na sunce, ali uvijek koristim prvo kremu od barem 50 zaštitnih faktora. Kako dulje budem na moru to sve više koristim manje faktore. Bez obzira na vaš ten morate koristiti visoke zaštitne faktore.

Bočica hladne vode je zaista obavezna dok su vrući dani i lako možete dehidrirati. Također super je ako na plaži postoje tuševi, pa usput svoju bočicu možete iznova puniti svježom vodom jer svi znamo da na plaži postoje samo tuševi sa hladnom vodom. 

Iako mogu roniti i bez maske, maska za ronjenje je stvar koja se svakodnevno može pronaći u mojem ruksaku za plažu. Zaista volim roniti, ali ne duboko jer ne želim znati što se nalazi 3 metara ispod mene (haha).

Uvijek znam uzeti i neki mali ručnik za plažu, jer moja mama nosi one velike i ostatak njih. Kada izađem iz vode, volim barem lice obrisati ručnikom. 


Kada se sunčam, idem na plažu, obavezno nosim sunčane naočale. Nekada ih nosim u ruksaku, a nekada na očima, jer postoji dan kada mi sunce ne smeta.

Obavezno uzimam i rezervni kupaći jer poslije kupanja i odlaska kući ne volim ostati u mokrom kupaćem.

Svakodnevno još nosim mobitel jer bitno je da uhvatim neki dobar zalazak sunca ili sliku mora, nekada volim i svoj story počastiti nekom fotkom plaže.. Uz mobitel uzimam i slušalice.

Neke stvari koje ne nosim svakodnevno su novci, jer ne trebaju mi svaki dan pogotovo dok idem na plažu, lako ih mogu izgubiti, a to zaista ne želim. Od lopte za plažu nosim onu malu lopticu namjenjenu za picigin jer se volimo zabaviti u plićaku. Nosim još gumicu za kosu jer nekada mi je zaista prevruće pa kosu moram svezati u rep. Power bank uzimam samo kada znam da će mi trebati, onda kada mi je baterija ispod 40 posto, jer Petra uvijek cijelu bateriju mora potrošiti.

...

Uživajte u ljetu i čujemo se u novom postu. Trenutno sam na moru tako da ne znam kada će izaći novi post, ali svakako bi trebao barem jednom u sljedećem tjednu :)

xoxo, Petra


INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com


42 komentara:

  1. Zaista odlican post. I ja u glavnom nosim iste stvari kao i ti na plazu :)
    Uzivaj na moru <3

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post, draga. Nosim većinu stvari kao i ti ali samo što ja često zaboravljam kremu pa izgorim -.- ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, kako ti se to može dogoditi :O

      Izbriši
  3. Odlican post :). Veoma zanimljiv, deugaciji od ostalih. Fotografija je prelepa, nosim iste stvari kao i ti, mada dodajem jos neke :D
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post :). Veoma zanimljiv, deugaciji od ostalih. Fotografija je prelepa, nosim iste stvari kao i ti, mada dodajem jos neke :D
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post draga Petra. Nosimo slične stvari osim što ja Powerbank nemam, a samim tim ga i ne nosim. Kad uočim da mi je baterija 40-%, isključim ga i stavim da se puni, pošto tako brže ide.

    My blog: Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja torba je porpilicno drugacijeg sastava, tako da mi je ovaj post bio veoima interesantan. Zanimljive stvari nosis, ustaljene ali potrebne upravo za plazu i bazen. Odlican post Petra!

    Visit me, Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican i zanimljiv post draga <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Hejjj pozdrav!!! Slucjano sam naletio na tvoj blog jako mi se sviđa.... također i ja imam blog teenwinxanime.blogspot.com .Prije sedam dana sam objavio novi post kada nađes vremena prkomaj ga.POZZ!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Nosim većinom iste stvari!Uskoro idem na more i sada čitam postove na ovakvu temu čisto da se malo uzbudim zbog toga!
    Vrlo lijepo napisano!Super post. :D
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš se lijepo provesti :*

      Izbriši
  10. Nosim iste stvari kao i ti, s tim sto ja bez balzama za usne apsolutno nigde ne idem. Novac ponesem u slucaju da mi se jede sladoled ili pije limunada, a uvek zatreba za nesto pa je bolje poneti za svaki slucaj. :)

    Novi post: Rečenice koje bi trebale da vam budu životni moto

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš mi je drago vidjeti post vezan za ljeto u hrpi back to school postova, haha. Ja ne volim tegljiti sa sobom torbe pa sve potrpam u džepove, prava dama :'). Super post draga Petra! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post! Nosimo skoro iste stvari. Ja takođe ponesem i neko voće :)


    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Divan post, baš sam i ja nedavno uradila isti. Nadam se da uživaš na moru i da se lijepo provodiš, ja sam tek došla xd

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  14. Nosimo dosta istih stvari, ako mene pitas ja upravo bez maske za ronjenje ne mogu da zamislim more! Obozavam da posmatram dubine! <33 Divan post draga!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako zanimljiv post. Skoro sve stvari i ja nosim, ali uvijek ubacim i neke druge. Kod mene u torbi je uvijek obavezna minimalno jedna knjiga koju rado čitam, a u apartmanu uvijek ih imam još koje ću pročitati. Sve u svemu, odličan post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih držim u apartmanu ;) Hvala ti!

      Izbriši
  16. Slične, gotovo iste stvari nosim i ja na plažu. Samo su za mene obavezne karte (uno, belot ili mađarice) i vid literature. A volim i plivati s perajama. Lijepo napisan post draga Petra. :)

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekada i ja nosim uno, ali ne često. Hvala ti :*

      Izbriši
  17. Draga odlican post , skoro pa sve isto imam i ja u svojoj torbi za plazu:)
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  18. I ja sam bil skoro na moru.Nosim slicne stvari kao ti.Na plazi na kojoj sam isla,imalo je tuseva,tako da za vodu je bio i najmanji problem.

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Sjajan post. Izbacila sam sličan post, na sličnu temu. Otprilike slične stvari nosimo:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  20. Prelepo.Tvoje slike su savrsene.Mozes li mi reci koju kameru koristis

    https://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Koristim svoj mobitel Samsung Galaxy Grand Prime :D

      Izbriši
  21. Draga, post je sjajan. Otprilike nosimo iste stvari, kod mene su telefon i slušalice obavezne. Heh, zapratila sam te i bilo bi mi drago kada bi posjetila moj blog.
    http://myminiworldnina.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.